ponedjeljak, 16. rujna 2013.

paučina (novi početak)


            21 mjesec je bio potreban da napišem nešto novo. Dvadesetjedan mjesec...i sad ne znam kako početi, ne znam uopće hoću li uspjeti nešto napisati. Nije da se ništa nije događalo i nije da mi ništa nije padalo na pamet, ali eto...jednostavno sam stao. I onda sam, nakon skoro dvije godine, negdje u paučinom prekrivenom kutu interneta pronašao svoj blog.

            Ne želim sada o svemu što se događalo u tih skoro dvije godine, samo ću reći da se nalazim na početku. Nova veza, novi posao, novi grad...novo sve. Da, strah me, kao i svakog početka, ali isto tako moram priznati da sam uzbuđen i  kako se nikad u životu nisam osjećao bolje. I tako sam punih baterija, jer nisam radio ništa zadnjih mjesec dana, krenuo na put. U najveću avanturu u mom životu, na turneju po Balkanu. Nešto najluđe što sam ikad napravio. Dakle, slijedećih 15ak dana ovaj prašnjavi kutak interneta trebao bi postati nekakav putopisni blog koji će vam opisati dogodovštine i dojmove dvoje suputnika, supatnika i ljubavnika te ljepote i sramote gradova i zemalja domaćina.
           
           Krenuli smo u četvrtak, s koncertom Manu Chao u Zagrebu...baš im fali brass sekcija. Već unaprijed je bilo odlučeno da ne nastavljamo dalje u petak nego u subotu. Petak služi za odmor od koncerta. Ali kako se moraš javit dobrim prijateljima koji žive u Zagrebu i kako je petak dan za metak, izmetkali smo tako jako da u subotu nismo uspjeli izać iz kreveta do 12. Neki i duže. Vlak je bio u 10:35...

            Kako bi to rekao dragi nam Manu; Proxima Estacion – Beograd. Stay tuned...ili ne...ionako ne mogu obećat da ću stvarno blogat.

Nema komentara:

Objavi komentar